Co to są niestandardowe grupy odbiorców na Facebooku?

Comment

Biznes
sekretarka

Tworzenie niestandardowych grup odbiorców jest jedną z opcji, które są dostępne w serwisie takim jak Facebook. Jest to określenie naszej docelowej grupy odbiorców, dzięki której bez problemu będzie można wyszukać odbiorców docelowych. Można wymienić różne niestandardowe grupy odbiorców na Facebooku. Warto się z nimi zapoznać.

Grupa niestandardowych odbiorców z witryny

Ustawienia niestandardowe Facebook umożliwiają stworzenie grupy niestandardowych odbiorców z witryny. Jest to jedna z możliwości targetowania, dzięki której można dopasować użytkowników odwiedzających naszą stronę do osób, które posiadają aktywne konto w serwisie Facebook. Wykorzystywany do tego celu jest tak zwany piksel Facebooka. Dzięki stworzeniu listy gości witryny bez problemów będzie można do nich dotrzeć z reklamami swojej strony internetowej. Można stworzyć specjalną kampanię reklamową, która będzie przeznaczona tylko i wyłącznie dla osób, które odwiedziły kartę produktu na naszej witrynie internetowej.

Niestandardowe grupy odbiorców aplikacji mobilnych

W serwisie Facebook możliwe jest również tworzenie niestandardowych grup odbiorców aplikacji mobilnych. Jest to bardzo dobry sposób na kierowanie swoich reklam do określonych grup odbiorców, które mogą być zainteresowane świadczonymi przez nas usługami lub oferowanymi produktami. Można przekazywać ze swojej aplikacji dane do Facebooka, dzięki czemu wszystkie osoby, które znajdują się na liście będą uwzględnione podczas prezentowania kampanii reklamowej. Jest to na pewno bardzo dobre rozwiązanie.

Inne publikacje  Remarketing AdWords - co to jest i jak go wdrożyć?

Grupy niestandardowych odbiorców z listy klientów

Na Facebooku można również tworzyć grupy niestandardowych odbiorców z listy klientów i także będzie to bardzo korzystne rozwiązanie. Przed rozpoczęciem działań warto przygotować listę swoich klientów. Następnie dane tych osób są w odpowiedni sposób dopasowywane do ich profili, które znajdują się w serwisie Facebook. Informacje o klientach uwzględniają takie dane jak adres e-mail, numer telefonu czy też adres. Dzięki takim działaniom mamy możliwość dotarcia do nowych osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami lub też usługami. Dlatego warto skorzystać z takiej możliwości.

Grupy niestandardowych zaangażowanych odbiorców

Ustawienia niestandardowe Facebook umożliwiają nam również stworzenie grupy niestandardowych zaangażowanych odbiorców. Jest to grupa użytkowników, która w jakiś sposób zareagowała na prezentowane przez nas treści. Wśród nich można na przykład wymienić otwarcie formularza do kontaktu czy też obejrzenie filmu. Dzięki takiej opcji będziemy mieć możliwość kierowania swoich reklam do osób, które mogą być nimi rzeczywiście zainteresowane. Oprócz tego na podstawie grup niestandardowych zaangażowanych odbiorców można wyszukiwać osoby o podobnych profilach. Zwiększa to pulę użytkowników, którym z powodzeniem możemy zaprezentować stworzone przez siebie reklamy z produktami czy też usługami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *